نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نگارم دخترم

نگار و دکتر رفتن

1392/4/31 8:58
نویسنده : مامان نگار
765 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش دوباره حساسیت نگار شروع شد و طبق روال ترشحات بینی .می خواستم ببرمش دکتر اما خیلی می ترسید .به هر حال مرخصی گرفتم و بردمش دکتر،جلوی اتاق دکتر گریه و زاری همیشگی نگار شروع شد،خلاصه جیغ و داد و....

من مونده بودم که این بار چه جوری ببرمش داخل اتاق معاینه آخه من تا اونروز هر کلک روانشناسی که توی کتابا خونده بودم و زده بودم اما نتیجه نداشت.

بالاخره به جدیدترین روشی که یاد گرفته بودم متوسل شدم و بهش گفتم اگه بخوای گریه کنی باید تنها بری پیش آقای دکتر اما اگه ساکت باشی با خودم می ریم،حالا کدومو می خوای؟جواب معلوم بود و کلک منم جواب داده بود .

نگار اونروز با اون کلک من کاملا با دکتر آشتی و آتش بس کرد،تازه کلی هم شیرین زبونی کرد چون ترسش همون اول ریخت.

می دونم کارم زیاد علمی نیست اما خوب جواب داد . حداقل الان با دکتر رفتن مشکلی نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fozi
18 خرداد 93 19:05
سلام دختر نازی داری خدا برات همیشه سالم نگهش داره به منم سر بزن خوشحال میشم . اگه موافق تبادل لینک بودین خبرم کن.
مامان نگار
پاسخ
حتما دوست خوبم و از آشناییتون خوشحالم