نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نگارم دخترم

بدون عنوان

1392/11/19 12:48
نویسنده : مامان نگار
931 بازدید
اشتراک گذاری

(این پست رو با اجازه دوست خوبم نوشین می ذارم  .خیلی خوشم اومد)

می دانی 

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی 

تـعطیــل است. 

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت 

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

 و بی خیال ســوت بزنی 

در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که 

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویـی، 

بگذار منتـظـر بمانند !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اكرم مامان رها
23 بهمن 92 11:06
اي بابا نظر ما نرسيده يا تاييد نشده
مامان نگار
پاسخ
عزیزم اکرم جان چیزی نرسیده فدات شم
اکرم مامان رها
26 بهمن 92 23:15
بازم ای بابا اون روز خیلی حال کردم با این پست چه کنم که نرسید البته نمیدونم چرا سراغش رو گرفتم ببخشید شاید می خواستم دوباره با خوندن اون نظر ببینم اون روز چقدر حال کرده بودم
مامان نگار
پاسخ
ببخشید اکرم جان دیروز خیلی شلوغ بودم تمام عصر هم از خستگی نمی تونستم حرکت کنم .دیروز تا جایی که جون داشتم تو آزمایشگاه کار کردم به هیچی نرسیدم.ممنونم که با این کم کاری ما بازم بهمون سر می زنی و نظر می ذاری