نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نگارم دخترم

کمک در روزگار پیری

1392/11/12 12:43
نویسنده : مامان نگار
714 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تهران باد شدیدی میومد و باعث شده بود که کل دود بخاری اتاق نگار برگرده تو اتاق .ما هم نگار رو بردیم پیش خودمون .نزدیکای صبح نگار منو بیدار کرد و گفت :مامان مامان.

گفتم :بله مامان جان قلب

گفت :مامان وقتی تو پیر شدی و به من گفتی برو برام آب بیار من گوش می دم و زود می رم میارم !تعجب

منم حالتقلبقلبو گفتم آفرین دختر گلم .

بعد نگار گفت :مامان حالا من آب می خوام تو بلند شو برام بیار تعجبتعجبتعجب.

حالا من از صبح دارم فکر می کنم که این منطق رو ساعت ٤ صبح از کجا پیدا کرد و گفت .شما فهمیدید به من هم بگیدخنده

ولی خیلی از صبح خندیدم که چطور می خواست منو گول بزنه تا براش آب بیارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوا
12 بهمن 92 13:13
الهی قربونت بشم من من عاشق نگارم خیلی ماشاالله شیرینه خداحفظش کنه برات
مامان نگار
پاسخ
ممنون از اظهار لطفت خانم منم خیلی آوا خانم رو دوست دارم .مخصوصا اون خندیدنای قشنگش روبرای آوای عزیز
رزا
12 بهمن 92 13:49
نگار جون شیطونم درس میدی ها باریکلا به تو عزیزم
مامان نگار
پاسخ
واقعا هم که درس میده باید باشی و ببینی که تو طول روز چطور کار می کنه و حرف می زنه .بعضی وقتها خودم باورم نمیشه که این دختره با این زبون سه سالشه
مامان روژینا
13 بهمن 92 11:46
عزززززززززیز دلمقربون شیرین زبونیهاتمرسی که به ما سرزدی مامانیدخمل نازی داری گلمخدا حفظش کنه برات !با افتخار لینک شدی عزیز دلمممنون شما هم دختر نازی دارید.بازم به ما سر بزنید
مامان باران
14 بهمن 92 11:42
وای که که این دختر ما زبون داره ماشالله
مامان نگار
پاسخ
آره از زبون داره و حرفهایی هم میزنه که آدم شاخ درمیاره .
سعیده مامان آنیسا
17 بهمن 92 17:25
فسقلی شیطون