نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نگارم دخترم

جدا خوابیدن نگار

1392/11/8 11:24
نویسنده : مامان نگار
794 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب نگار خودش پیشنهاد داد که می خواد تو اتاق تنها بخوابهخوابخواب .این در حالیه که ما مدتهاست داریم رو مغزش کار می کنیم که جدا بخوابه اما هزار تا دلیل فلسفی و علمی آورده که نمی شه ،اما دیشب خودش پیشنهاد داد و من هم بعد از کلی درست کردن جای خواب گل منگلی و جینگیلی مستون اونو بردم  تو اتاق و براش انواع قصه های تشویقی و کودکانه براش گفتم تا اینکه ساعت دو نیمه شب خوابش برد.و صبح هم با کلی افتخار بیدار شد .

از وقتی بیدار شد اولین فخر رو به باباش فروخت که من بزرگ شدم .بعد از رسیدن به مهد شروع کرد هر مربی یه بچه ای می دید شروع می کرد  از افتخارات بزرگ شدنش می گفت .

و بدین ترتیب دختر من از دید خودش بزرگ شد.هوراهوراهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان باران
8 بهمن 92 18:50
خدا رو شکر
مامان نگار
پاسخ
آره واقعا این مساله ای بود که خیلی فکر منو مشغول کرده بود.اگه دبه نکنه خیالم از این مورد هم راحت میشه
رزا
8 بهمن 92 23:50
ماشاالله به تو گل دخترافرین عزیزم
مامان نگار
پاسخ
زنده باشی خانم
نوشین
9 بهمن 92 12:41
سلام مامان نگار عزیز چه دختر نازی داری خدا نگهدارش باشه فدای شما که منو لینک کردی گلم مرسی که بهم سر زدی ممنونتم
مامان نگار
پاسخ
خواهش می کنم خیلی از وبلاگت خوشم میاد تقریبا هر روز میام و متنهات رو می خونم .به دوستام هم معرفییت می کنم.بازم پیش ما بیا
مامان مهسا
9 بهمن 92 20:08
افرین به نگار جون
مامان نگار
پاسخ
خواهش می کنم
سعیده مامان آنیسا
12 بهمن 92 11:40
عزیزمییییییییییییییییییی گلم بیا خصوصی
مامان نگار
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان آوا
12 بهمن 92 13:10
آفرین به دختر گلم بــــــــــــــــــــــــــــوس برای نگار جون
مامان نگار
پاسخ
ممنون عزیزم