نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نگارم دخترم

روزه گرفتن از نظر نگار

1392/4/25 8:52
نویسنده : مامان نگار
613 بازدید
اشتراک گذاری

شب اول رمضان که شد به نگار گفتم که عزیزم از فردا ماه مبارک رمضان شروع میشه و همه روزه می گیرن.

نگار گفت مامان روزه یعنی چی؟گفتم یعنی از اول صبح تا هوا تاریک بشه باید هی چیزی نخوریم .گفت آخه واس چی نخوریم؟گفتم به خاطر اینکه بعضی آدما فقیرن و چیزی ندارن که بخورن ما هم روزه می گیریم تا بفهمیم گرسنگی چقدر سخته و حال اونا رو بفهمیم و به اونا کمک کنیم .نگار گفت مامان منم روزه بگیرم؟گفتم آره عزیزم شما روزه کله گنجشکی بگیر .گفت باشه می گیریم هیچی هم نمی خورم اما تو تند تند واسم بستنی می خری؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا زارع
27 تیر 92 11:18
سلام .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن گلم خوشحال مي شم .
رها
31 تیر 92 11:36
عزیزم م م

نگاش کن ، نی نی شو میخوابونه

واااای دلم ازینا میخواد

خدا واست نگهش داره دوست من

ضمنا از طرف من روزه گرفتن نگار وچولو و تبریک بگو و واسش حتما بستنی بخر




خدا یدونه مثل نگار من شیرین زبون و باهوش بهتون بده.ممنون که سرزدی.بازم بیا پیشمون