نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نگارم دخترم

بی انصافی من

1392/9/26 8:17
نویسنده : مامان نگار
767 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خواهر یکی از همکارام رو که لنفوم هوچکین داره و شیمی درمانی و رادیوتراپی میکنه آوردن آزمایشگاه که اگه بشه براش سرم بزنیم چون بیمارستان نتونسته بودن رگش رو پیدا کنن .

من و یکی از همکارام خیلی تلاش کردیم تا تونستیم بعد از سه چهار بار سوراخ کردن دست و پاش بالاخره از قوزک پاش یه رگ بگیریم ،وقتی رنج و عذاب اون دختر بیست ساله رو دیدم و خودم قاضی خودم شدم دیدم که من چقدر بی انصافم که با تن سالم هنوز هم دارم دنبال یه فکر میگردم تا ناراحت باشم و اون بشه علت بی حوصلگیم.

خدایا بابت دختر سالمی که بهم دادی و  فرصت دادی که رشدو بالندگیش رو ببینم ازت ممنوم،و ازت معذرت می خوام که اینقدر بنده بی انصافی ام .

منو بابت ناشکریهام ببخش خدایا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها
27 آذر 92 12:43
همه موهای تنم سیخ سیخ شد واقعا چه قدر ماها نا شکریم خدایا بابت همه نعمتات شکر