نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

نگارم دخترم

واسه نگار عزیزم

1392/9/16 9:09
نویسنده : مامان نگار
985 بازدید
اشتراک گذاری

برای همه وقتهایی که مرا به خنده واداشتی

برای همه وقتهایی که برام حرف زدی

برای همه وقتهایی که ازت جرأت و شهامت یاد گرفتم

برای همه وقتهایی که در آغوشم بودی

برای همه وقتهایی که با من به گردش اومدی

برای همه وقتهایی که قابل تحسین بودی

برای همه وقتهایی که باعث راحتی و آسایش من بودی

برای همه وقتهایی که گفتی دوستت دارم

برای همه وقتهایی که دوست داشتنی بودی

برای همه وقتهایی که برام شادی آوردی

برای همه وقتهایی که دلتنگم شدی

برای همه وقتهایی که دلم برات تنگ شد

برای همه وقتهایی که کودکانه دلداریم دادی

برای همه وقتهایی که تو چشمام نگاه کردی و صدای قلبم رو شنیدی

بهت یادآوری می کنم که من تا ابد توی چشمهای کوچک تو گم هستم و تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری...

عاشقانه دوستت دارم نگار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)